Şifrem?

100 Yeni Memur Alınacak

Sındırgı'da Yangın : 1 Ölü

Sındırgı'da İsmail Ok'a Coşkulu Karşılama
MHP Balıkesir Büyükşehir Belediye Başkan Adayı İsmail Ok, Sındırgı ilçesinde coşkuyla karşılandı.

Yazıyı Boyutu: 13 Punto 14 Punto 15 Punto 16 Punto

Sındırgı'da seçim bürosu açılışı yapıp, esnaf ziyaretinde bulunan İsmail Ok, parti yemeğinde yaptığı konuşmasında, "Bizim dönemimizde hizmetler parayla değil bedava yapılacak" dedi.

Balıkesir Belediye Başkanı ve MHP Büyükşehir Belediye Başkan Adayı İsmail Ok, Sındırgı'da temaslarda bulundu. İlçe girişinde yaklaşık 200 araçlık konvoyla karşılanan Başkan Ok ilçe merkezinde tur attıktan sonra Cumhuriyet Meydanında bekleyen atçılarla birlikte MHP seçim bürosuna geçti. Sındırgı Belediyespor Başkanı Özgür Gürcan tarafından Sındırgıspor atkısı hediye edilen Ok, MHP Seçim bürosunu açkıtktan sonra esnaf ziyaretlerinde bulundu. Daha sonra partililerle yemekte bir araya gelen Başkan Ok, Balıkesir’de 10 kişiden en az 7'sinin kendilerine güvendiğini belirtti. Balıkesir Belediyesinin düzenlediği toplantıda konuşan Büyükşehir Adayı İsmail Ok, "Bugün 30 Mart 2014 yerel seçimleri dolasıyla sizlerle bir araya gelmiş bulunmaktayız. Sizin içinizden bir kardeşinizim. Biz yalan, dolan nedir bilmeyiz. Üç kağıt bilmeyiz, hele biz haramı hiç bilmeyiz. Balıkesir orada, çağ iletişim çağı yerinden kalkmadan onlarca dostunuza telefon edip sorabilirsiniz. Balıkesir’de bir söz var, aslında o söz benim şahsıma gibi gözükse de kendini Türk milletinden hisseden, Türklüğe adamış olan bütün Kuvay-ı Miliye kahramanları için söylenmiştir. O söz şudur 'İsmail Ok ne diyorsa odur, söylediği doğrudur’. Eğer Balıkesir’de partisi ne olursa olsun ister AKP’li, ister CHP’li, isterse topçu, popçu ne olursa olsun, soracağınız 10 kişiden 7'si bize güvenmiyorsa, bizim aleyhimizde bütün gücünüzle çalışarak kazanmamamız için mücadele edeceksiniz. Ama ben iddia ediyorum; On kişiden en az yedisi bizlere güveniyor, itimat ediyor. Dolayısıyla bu yola bize güvenenleri, inananları mahcup etmemek için bismillah deyip çıktık. Partiniz ne olursa olsun, inancınız ne olursa olsun, mezhebiniz ne olursa olsun hepsine saygı duyuyorum, o sizin bileceğiniz iş. Bizim için bir tek olmazsa olmazımız var o da ay yıldızlı bayrağıma 'benim' diyemeyenleri bırakın kardeşliği hain ilan ediyoruz, düşman ilan ediyoruz. Bizim için gerisi teferruattır. Bütün kalbimle söylüyorum oy verseniz de, vermeseniz de sizleri seviyoruz, Allah için seviyoruz. Çünkü sizler Hz. Muhammed (s.av) övgüsüne mahzar olmuş Türk Milletinin kahraman evlatlarısınız" diye konuştu.

HİZMETLER BEDAVA OLACAK VAADİ

MHP'den 2009 yılında seçilerek kazandığı Balıkesir Belediye Başkanlığında iflas etmiş bir belediye devraldıklarını söyleyen İsmail Ok, 30 Mart'ta yenideng öreve geldikleri takdirde hizmetlerin bedava olacağını vaat etti. Başkan Ok, şunları söyledi;

"Trilyonlarca lira vadesi geçmiş borç. Biz daha 10 günlükken akbabalar gibi, çakallar gibi üzerimize üşüştüler. 'Ya borcunuzu ödersiniz, ya icra göndeririz, ya elektriğinizi keseriz'. İşte komşu ilimiz Manisa’nın elektriğini kestiler. Allah'a çok şükürler olsun, bütün borçları ödedik. Bizden önce asfalt atıldı, parke taşı döşediler arkadan fatura gönderdiler, 50 liralık iş yaptılar, zorla halktan 100 aldılar. Biz 'Bunlar belediyenin asli görevidir, biz almayacağız' dedik, kanunen mümkün değil diye halkı kandırmaya çalıştılar. 4 yıl asfalt parası almıyoruz diye yargılandık, Allah'a çok şükür bu yaz beraat ettik. Bizim dönemimizde hizmetler parayla değil bedava olacak. Eğer bizler kazanırsak sizler hizmetkarlığa talibiz. Ayakkabı kutularından ayakkabı çıkacak ve o ayakkabıları giyerek sizlere hizmete koşacağız” dedi.

İsmail Ok konuşmasının ardından dan sonra cumartesi pazarı esnafını ziyaret ederek destek istedi. Ok esnaf ziyaretinden sonra köylere geçti.

01.02.2014

Yorumlar   Yorum Ekle

Balıkesir Son Haberler

Ayvalık Zeytin Festivali Yeniden Yapılıyor Balıkesir Yaz Tatiline Hazırlanıyor
100 Yeni Memur Alınıyor. Sındırgı'da Yangın : 1 Ölü
Balıkesirspor hazirun Listesi Harflerin Yerlerini Algılamakta Zorlanma Bozukluğu: Disleksi disleksi Nedir?
Balıkesir'e 3 Yeni Karavan Kamp Alanı Balıkesir E-ticaret Firmaları
Balıkesir'de Sokağa Çıkma yasağı Balıkesir Giriş Çıkış yasaklandı
Balıkesir'de Corona hasta sayısı Ekinlik Adasında Deprem
65 Yaş üstü sokağa çıkma yasağı genelgesi yayınlandı. istanbul Yazlık Bölgelere Akın Etti
Balıkesir'de TOKİ nereye Yapılacak Sındırgı'da Kışla Müzehan Oteli Açıldı
ABD ve Kanada'da Mutfakları Türk Taşları Süslüyor Ayvalık'ta Uyuşturucu Şüphelisi Çift Yakalandı
Balıkesir'de Kargo Aracından Kaçak Tütün Çıktı Zeytin Hasadı Festivali Kapsamında Sembolik Zeytin Hasadı Yapıldı

Balıkesir Gündem Haberleri

Web Sayfası Talep Formu
Firmanı Ücretsiz kaydet
Balıkesir Sındırgı'da İsmail Ok'a Coşkulu Karşılama

Copyright © 1997 - 2024 balikesir.com Bize Yazın      Kullanıcı Sözleşmesi       Kvkk Bilgilendirmesi